شرایط مرجوعی

.

اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد
  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش  و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
  • در صورت احراز همه شرایط مرجوعی نهایتا تا روز بعد از در یافت سفارش امکان ارایه خواست مرجوعی وجود دارد.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده فروشگاه را داشته باشد.
  • در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.
کارشناسان فروشگاه در صورت نیاز پل ارتباطی شما با صدای مشتریان تامین کنندگان خواهد بود.
مراحل مرجوع نمودن کالا
  • ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه
  • بررسی درخواست توسط کارشناسان فروشگاه جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان فروشگاه و بازگشت به فروشگاه
  • بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان فروشگاه با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در فروشگاه باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای بعد وجه برای مشتری واریز می گردد.